რას მიიღებთ
შემთხვევითად გენერირებული ტექსტი ეხმარება დიზაინერებს და ტიპოგრაფიული ნაწარმის შემქმნელებს, რეალურთან მაქსიმალურად მიახლოებული შაბლონი წარუდგინონ შემფასებელს. ხშირადაა შემთხვევა, როდესაც დიზაინის შესრულებისას საჩვენებელია, თუ როგორი იქნება ტექსტის ბლოკი. სწორედ ასეთ დროს არის მოსახერხებელი ამ გენერატორით შექმნილი ტექსტის გამოყენება, რადგან უბრალოდ „ტექსტი ტექსტი ტექსტი“ ან სხვა გამეორებადი სიტყვების ჩაყრა, ხელოვნურ ვიზუალურ სიმეტრიას ქმნის და არაბუნებრივად გამოიყურება.
ვისთვისაა | პროდუქტის და სერვისების შემქმნელი როლებისთვის, განყოფილებებისთვის და ეჯაილ გუნდებისთვის |
---|---|
ლოკაცია | ფიზიკური |
ხანგრძლივობა | 11 საათი + offline სამუშაო |
ჯგუფი | 15 ადამიანი |
ფასი | დგინდება კომპანიის შეფასების შესაბამისად |
მოდერატორი | ნათია ჯიბლაძე, ნანა ახობაძე |
აქტივობები | სთ |
---|---|
რეალურ მომხმარებლებთან ინტერვიუ empathy map-ის და journey map-ის შექმნის მიზნით (5) | 5 |
ვორქშოპი რეალური მომხმარებლის სცენარზე დაფუძნებით | |
– Emotional Design | 6 |
– Customer Persona | – |
– Empathy Map | – |
– Journey Map | – |
იდენტიფიცირებული პრობლემების გადაწყვეტის იდეაციის სესია | – |