საქართველოში პირველად – მომხმარებლის გამოცდილების მართვის ბიზნეს სამიტი CX Hub-ის ორგანიზებით და თიბისის მხარდაჭერით

🎯 3 ნოემბერს, საქართველოში პირველად, მომხმარებლის გამოცდილების (CX) მართვის ბიზნეს სამიტი ჩატარდა. სამიტის ორგანიზატორი CX Hub, ხოლო მთავარი მხარდამჭერი თიბისი ბანკი იყო. კომპანია CX Hub მადლობას უხდის ღონისძიების ყველა მხარდამჭერს, სპიკერს თუ მონაწილეებს, რომელთაგან მიღებული არაერთი პოზიტიური უკუკავშირი ძალიან დიდი მოტივაციაა და კიდევ ერთი ვალიდაციაა ჩვენი გუნდისთვის CX Summit-ის ყოველწლიურ ტრადიციად ქცევის კუთხით:

📌 250 სტუმარი
📌 70-მდე კომპანია
📌 10 ქართული კომპანია სხვადასხვა ინდუსტრიებიდან, რომელთაც გაგვიზიარეს მათია უნიკალური მიდგომები და სისტემები CX-ის მართვის კუთხით
📌 საერთაშორისო CX ექსპერტი და keynote სპიკერი – Shaun Belding

👉 გაიგეთ მეტი სამიტის შესახებ:

📌  #BMG სიუჟეტი CX ბიზნეს სამიტიდან ^^
📌  #Marketer-ის სტატია CX Business Summit-ზე
📌  #TBC & Speakers Video
📌  #BMG #ქალებისნარატივი CX Business Summit-ის დამფუძნებლებთან

📩 CX Business Summit-ის პარტიორობისთვის, მოგვწერეთ info@cxhub.ge