CX Hub-სა და BTU-ს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა

🚀 BTU • ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი-სა და CX Hub-ს შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა. პარტნიორობის ფარგლებში CX Hub-ის გუნდის ექპერტების მიერ შემუშავდა კონცეფცია და ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შეიქმნა პირველი AI CX წიგნი – “Customer Experience (CX) Management and Strategy As a Key Business Differentiator”. 🦾
🤝 🎯 BTU-ს და CX Hub-ის მემორანდუმის ფარგლებში ასევე იგეგმება არაერთი პროექტი და აქტივობა, რომელიც გაზრდის კომპეტენციას Customer Experience-ის დისციპლინის მიმართულებით და მომხმარებლის თუ თანამშრომლის გამოცდილების მართვის პრინციპებსა და პრაქტიკულ ელემენტებს ბიზნეს სექტორისთვის უფრო ხელმისაწვდომს გახდის.
👉 წიგნი იხილეთ ბმულზე
📍 წიგნის წარდგენა პანელური დისკუსიის ფარგლებში გაიმართა, რომელშიც CX Hub-ის გუნდთან ერთად მონაწილეობა მიიღო m²-ის კონტაქტ ცენტრის დეპარტამენტის უფროსმა – თამთა გობრონიძემ.
➡️ დეტალებისთვის და CX Hub-ის გუნდთან კონსულტაციის ჩასანიშნად, მოგვწერეთ: info@cxhub.ge