მომხმარებლის გამოცდილება მხოლოდ პროდუქტის და სერვისის შეძენის მომენტით არ შემოიფარგლება, ბევრად ადრე, მომხმარებლის მხრიდან საჭიროების გააზრებისთანავე იწყება და შესყიდვის შემდგომაც გრძელდება, რადგან ყველაზე მეტად შესყიდვის შემდგომი მხარდაჭერა ამახსოვრდება მომხმარებელს. შესაბამისად მნიშვნელოვანია მომხმარებლის ხმის გაზომვა ბიზნესთან ნებისმიერი შეხების წერტილში. CX Hub სთავაზოს კომპანიებს მომხმარებლის ხმის გაზომვას და მისი ავტომატიზაციის ინსტრუმენტებს სხვადასხვა არხებში.