მსოფლიოში ცნობილი Customer Centric კომპანიებისთვის CX-ის მართვა სტრატეგიული მნიშვნელობის ბიზნეს ფუნქციაა და CEO-ს უშუალო კურატორობის ქვეშ ხდება ამ მიმართულების მართვა. შესაბამისად ბიზნესებისთვის აუცილებელია CX მართვის სტრატეგიის შემუშავება და მისი განხორციელების გამჭვირვალობის ტოპ მენეჯმენტის დონეზე ატანა.
CX Hub ბიზნესებს ეხმარება CX მართვის სტრატეგიის შემუშავებაში, რომელიც გადაითარგმნება კონკრეტულ სამოქმედო გეგმაში, მოკლე და გრძელვადიანი პროექტების სახით, შესაბამისი წარმატების საზომი ინდექსების, პასუხისმგებელი რგოლების და საორიენტაციო ვადების გათვალისწინებით.