იმ შემთხვევაში თუ თქვენი კომპანიისთვის მნიშვნელოვანია მომხმარებლების გამოცდილების მართვაში CX სპეციალისტის ჩართულობა და გარე ობიექტური ექსპერტიზა, CX Hub გთავაზობთ CX ქოუჩის მომსახურებას Customer Experience-ის მართვის სხვადასხვა მიმართულებებით:

  • კომპანიის CX დიაგნოსტიკა
  • მომხმარებლებთან შემხებლობის არხების მონიტორინგის სისტემების აწყობა და ადმინისტრირება
  • მომხმარებლის/თანამშრომლის კმაყოფილების (VoC/VoE) გაზომვა
  • კვლევების ადმინისტრირება
  • CX ბორდის შეხვედრების ფორმატის დიზაინი და ადმინისტრირება
  • კომპანიაზე მიმაგრებული CX ქოუჩი

კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე შესაძლებელია CX ქოუჩ აუთსორს  სერვისებიდან როგორც ერთი, ასევე კომბინირებულად რამდენიმე მომსახურებით სარგებლობა.

ზემოთ მოცემული სერვისები საშუალებას მისცემს კომპანიებს რეგულარულ რეჟიმში მიიღონ CX Hub-ის, როგორც გარე ექსპერტის დამოუკიდებელი შეფასებები, რაც გამოიყენება როგორც CX გაუმჯობესების პროექტების დასაგეგმად, ასევე კომპანიის ბორდის წევრებთან ან სხვა გარე დაინტერესებულ მხარესთან ბიზნესის მომხმარებელზე ზრუნვის სტატუსის წარმოსაჩენად.