კომპანიასთან თანამშრომლის მოგზაურობა არ არის შემოსაზღვრული მხოლოდ უშუალოდ თანამშრომლობის პერიოდით. თანამშრომლის გამოცდილება იწყება ბევრად უფრო ადრე – კომპანიის მიერ ვაკანსიის გამოქვეყნებიდან და გრძელდება მასთან ურთიერთობის შეწყვეტის შემდგომაც, იმისთვის რომ მის კარიერულ მეხსიერებაში პოზიტიური კვალი დატოვოს კომპანიამ. შესაბამისად, customer centric ბიზნესებისთვის მნიშვნელოვანია ცხადად წარმოიდგინონ თანამშრომლების მოგზაურობის რუკები და ის, თუ რა გამოცდილებას უქმნიან დასაქმებულს. CX Hub ეხმარება ბიზნესებს თანამშრომლების მოგზაურობის რუკების შედგენასა და გამოცდილების გაუმჯობესების რედიზაინში.