თანამშრომლების გამოცდილების (EX) დიაგნოსტიკა

🤝 ჰოსპისი • ფერისცვალება თანამშრომლობის ფარგლებში, CX Hub-ის გუნდის მიერ მოხდა ჰოსპისის თანამშრომლების გამოცდილების (EX) დიაგნოსტიკა.
🎯 პროექტის ფარგლებში ჩატარდა კომპანიაში არსებული გარემოსა და თანამშრომლების ჩართულობისა და კმაყოფილების სიღრმისეული კვლევა, რათა გამოგვევლინა გასაუმჯობესებელი მიმართულებები და შეგვემუშავებინა თანამშრომელთა გამოცდილების (EX) მართვის სტრატეგია.
🚀 რატომ არის მნიშვნელოვანი თანამშრომლისთვის შექმნილი გამოცდილება და რა განსაკუთრებული სპეციფიკა ახასიათებს ამ მხრივ ჯანდაცვის სფეროს:
🖇️ თანამშრომელთა გამოცდილება (EX) გულისხმობს ისეთი სამუშაო გარემოს შექმნას, სადაც პერსონალი გრძნობს, რომ აფასებენ, მხარს უჭერენ და აძლევენ საშუალებას საუკეთესოდ შეასრულონ სამუშაო.
🔹 ჯანდაცვაში პოზიტიური EX პირდაპირ გავლენას ახდენს პაციენტების მოვლის ხარისხსა და შედეგებზე. EX დიაგნოსტიკა კი გვეხმარება გამოვავლინოთ კონკრეტული არეალები, რომლებიც ყურადღებას საჭიროებს – თანამშრომლებთან კომუნიკაციიდან დაწყებული, სამუშაო-პირადი ცხოვრების ბალანსით დამთავრებული.
🔹 სამედიცინო პროფესიონალებისთვის, რომლებიც მაღალი სტრესის პირობებში მუშაობენ, EX-ზე ფოკუსირება ამცირებს გადაწვას და აუმჯობესებს სამუშაოთი კმაყოფილებას.
🔹 პრობლემური საკითხების მოგვარებით, ჯანდაცვის ორგანიზაციებს შეუძლიათ, გააუმჯობესონ კადრების შენარჩუნების მაჩვენებელი, მოიზიდონ საუკეთესო ტალანტები და საბოლოოდ უზრუნველყონ პაციენტების უკეთესი გამოცდილების შექმნა.
🎉 CX Hub-ის გუნდი ვამაყობთ, რომ წვლილი შეგვაქვს იმ ადამიანების სამუშაო ცხოვრების გაუმჯობესებაში, რომლებიც თავს უძღვნიან სხვებზე ზრუნვას.
👉 თანამშრომლის გამოცდილების (EX) მართვის დიაგნოსტირებისთვის, მოგვწერეთ: info@cxhub.ge